۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۸۰۳۷

معاون ورزشی اداره کل از انعقاد تفاهم نامه با 26 هیأت ورزشی خبر داد

شاهین ابراهیمی
shahin252ebrahimi@yahoo.com
www.abbi.ir

134افشین ملایی گفت: براساس برنامه راهبردی اداره کل ورزش وجوانان استان ، دراین تفاهم نامه اهداف سالیانه در سه بخش قهرمانی ، همگانی و فرهنگی با سرفصل اعتبارات مشخص تعریف شده است .
به گزارش اساتید برتر بام ایران، وی یکی از مهمترین اهداف انعقاد تفاهم نامه با هیأتهای ورزشی استان را تعیین حدود انتظارات متقابل اداره کل ورزش وجوانان استان و هیأتهای ورزشی عنوان نمود و افزود: اصلاح الگوی مصرف در هزینه کرد اعتبارات ورزشی ، ایجاد فضای رقابتی وافزایش انگیزه دربین اعضای هیأتها وجهت دهی فعالیتها به سمت تمرکز برفرآیندهای اثربخش ومدون ، از دیگر اهدافی است که انتظار می رود با انعقاد این تفاهم نامه ها عملیاتی شوند.
معاون ورزشی اداره کل تصریح کرد: اهداف کلان این تفاهم نامه در حوزه همگانی با محوریت استعدادیابی ، ورزش محلات و ورزش روستایی وعشایری برارتقاء سطح سلامت و نشاط اجتماعی تأکید دارد و در بخش ورزش قهرمانی نیز با در نظر گرفتن فرآیندهای ساماندهی رویدادهای ورزشی و نخبه پروری ، تلاش خواهد شد سهم استان در عزت واقتدار ملی با کسب مدال در عرصه های بین المللی افزایش یابد .
وی افزود: یکی از سرفصلهای مهم دراین تفاهم نامه ،حوزه فرهنگی است که به منظور ترویج ارزشهای اسلامی ایرانی در جامعه ورزش ، از هیأتهای ورزشی انتظار می رود دراین حوزه نیز عملکرد قابل قبولی ارائه دهند .
ملایی با تأکید براینکه فرهنگ جزء جدا نشدنی از موضوع ورزش است اظهار داشت : رویکرد ورزش در کشور ما یک رویکرد فرهنگی است ، سهم ورزش در ارتقاء معنویت در بین مردم بالاخص جوانان سهم کمی نیست و توجه به مسائل فرهنگی موجب ترویج ارزشهای اخلاقی دربین ورزشکاران خواهدشد، بنابراین یکی از نتایج حاصل از این تفاهم نامه توجه به ارتقاء معنویت و پهلوان پروری به جای قهرمان پروری است.
وی ساماندهی امور مالی – اداری ونحوه ارائه آمار وگزارش وارتباط با اداره کل را از دیگر فرآیندهای پیش بینی شده دراین تفاهم نامه عنوان کرد وگفت : حدود انتظارات وتعهدات طرفین دراین تفاهم نامه ها مشخص شده وطبیعتاً تخصیص اعتبار از جانب اداره کل مشروط به ارائه گزارش وتحقق اهداف سالیانه هر هیأت خواهد بود.
ملایی تصریح کرد: از آنجا که ارزشیابی هیأتهای ورزشی براساس میزان تحقق اهداف سالیانه خواهد بود ،کارشناسان حوزه ورزش برانجام فرآیندها توسط هیأت چه قبل از اجرا وچه درحین انجام عملیات نظارت وکنترل داشته ودر پایان دوره سالانه نیز خروجی این تفاهم نامه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .
معاون ورزشی اداره کل اظهار امیدواری کرد ؛ بازخورد این تفاهم نامه ها بتواند باور برنامه مداری و فرهنگ کار تیمی و گروهی را با بهره گیری از دانش افراد توانمند در هیاتهای ورزشی نهادینه کرده و با ایجاد فضای مثبت و به دور از هرگونه تنش و آسیب موجبات ارتقاء جایگاه ورزش استان را در حوزه های قهرمانی و همگانی با تاکید بر اخلاق و ارزشهای اسلامی فراهم آورد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۵:۱۶

12 Jan 2020